cau la pluja…
Plim, plim, plim
en el carrer…
Plim, plim, plim
tot es mulla…
Plim, plim, plim
i jo també!”
(picant amb el dit índex al palmell de l’altra mà)
_______________________________________________________________
Hi ha moltes maneres de fer la pluja, però tenia unes ganes de probar aquesta! Ahir mirant aquest blog http://educacioilestic.blogspot.com.es/ vaig descobrir coses molt originals i boniques! I avui he volgut fer aquest invent que hi vaig veure, aprofitant que estem treballant el puntejat amb els nens i nenes de la classe (que tenen un any i mesos)! Ha anat molt bé, perquè tal i com està pensat, els nens/es petits el poden agafar molt còmodament. Els ha agradat molt, i de ben segur que l’utilitzarem més sovint per a vàries coses.
Us deixo amb la manualitat!
Material:
– Rotllo de cartró (del paper de vàter)
– Palets per les orelles
– Celo
– Pintura blava i negra
– Cartolina
Per construir l’invent no he fet fotos durant el procés, sinó del resultat, però és molt fàcil. De totes maneres, dintre de poc, amb nens de dos anys en farem i ja ho publicaré. és tant senzill com agafar el rotllo de cartró, posar els palets pel voltant enganxats amb celo, vigilant que tots estiguin a la mateixa alçada.
Quedarà així:
oooh! Quina gran idea! Fantàstica… M'encanta!!
Bon cap de setmana,
Caterina
somriuresicolors.blogspot.com
Sí, jo quan l'he descobert també he pensat que era una gran idea… i molt pràctica!
Moltes gràcies per la menció. Me n'alegro que t'hagi agradat aquest recurs, la veritat és que és una idea genial. ¡Genial! Moltes salutacions. 🙂
Em va encantar quan ho vaig veure! Salutacions per tu! 🙂